Hello new world

22 septembrie 2009

Doamne, bietul blog mai-mai ca nu a intrat in moarte clinica.Atata de mult mi-a pasat de el in vacanta…incat ar putea sa ma dea in judecata pentru neglijenta crunta. Dar hai sa-mi  salvez reputatia si sa-l mai scot si pe el din anonimat.

Si ca tot vorbeam de vacanta (scuze, nu vreau sa rasucesc cutitul in rana, stiu ca o vreti cu totii inapoi), as avea ceva de zis. It was the best. Ever. Adica na, ce as putea spune dupa ce am vazut vreo 4-5 tari? Normal ca a fost mai mult decat extrem de foarte super bine 🙂 😛 . Dar am sa va scutesc de prea multe detalii inutile si am sa ma rezum la partile mai funny. Sa incepem cu inceputul.

Seara,frumos, cald,11 noaptea, gloata de plozi care abia asteapta sa iasa din tara, si normal, parintii si mai bucurosi sa scape de odrasle vreo doua saptamani(asta daca nu ne bateau la cap cu tampenii absolut inutile si fara nicio logica la momentul respectiv.) Si asteptam, si asteptam, se face 12, mai asteptam putin,(vine azi?), si se face 1, apoi 1 jumate (acum pe bune, isi bat joc de noi?) In sfarsitul finalului, vine si nenorocirea de autocar. Acum pazea, ca toata lumea buluc sa prinda locuri. Plecam, dupa indelungi chinuri, ne ratacim inainte de Braila (da, Braila, nu am gresit), gasim si drumul pana la urma, si tine-o tot asa pana la vama (somn usor, si inghesuiala fericita). Ei, aici stai cat pe naiba pana isi face mila un vames ungur sa vina sa-ti controleze actele.( O fi suparat pe viata, sau asa e fata lui in general? Never mind.) Dar vaai, am uitat de partea esentiala a comediei: madam Ghida. Cine s-o bage in seama pe cucoana, cand am plecat din Galati? Noua ne picau ochii in gura de somn, tantea aia a baiguit ea ceva la microfon, si ne-am inteles cu totii..NOT. But just you wait. La opririle obligatorii am inceput sa realizam ca isi ia rolul putin cam prea in serios. De exemplu, partea cu toaletele. Inaintea fiecarei opriri, la microfon se auzea un anunt cam de genul:” Deci acum vom opri pt. … minute. Toaletele sunt in cutarica loc, deci peste … ne reintalnim cu totii inapoi, rezolvati cu toate nevoile. Sa nu aud pe nimeni dupa ca vrea la pipi. Ca nu oprim.”Scuzati vocabularul si exprimarea, dar chiar asa vorbea tanti. Iar noi in gandul nostru: Gosh, am inteles, woman, nu avem 3 ani. Bine, initial am crezut ca face chestia asta ca sa nu mai repete mai tarziu. Dar noooo, ti-ai gasit. La fiecare oprire, pipilica era al doilea cuvant folosit, ca frecventa. De acum, daca e sa ne intrebi, vom sti cu siguranta unde sa gasim o toaleta in Budapesta, Salzburg, Strasburg, Paris, Munchen sau Viena. Cu siguranta. Trecem peste. Pana sa ajungem in Budapesta, facem un popas pentru un gulas. Deja observam caracterul dragut al ungurilor, mai ales catre romani. Pana si la baie aveam anunturi puse, ca pentru cretini.Dar nici aici nu pierdem prea mult timpul, ca doar ne asteapta Budapesta. Un oras cel putin ciudat, luand in considerare faptul ca la 7 seara, cand am ajuns noi acolo, nu era nici tipenie de om, iar toate magazinele erau inchise. Adica pe bune, astia sunt natie de gaini, de s-au dus la culcare asa devreme? Gasim si hoteleul, care este chiar ok.Pentru o noapte merge.

Ma opresc aici, deocamdata, dar promit sa continui cat de curand cu peripetiile noatre din vacanta. Si va asigur ca partea juicy abia acum urmeaza. Until next time, happy reacomodation at school:)) .D,

Lasă un comentariu